Kutsume osalema erivajadustega laste massaaži koolitusel. Melissa Boulanger, kahe erivajadustega poisi ema on technique MEBP® autor, viib läbi massaaži koolitusi üle maailma tuntud massaažikoolides.
Technique MEBP® on suunatud massööridele ja massaažiterapeutidele, kes soovivad suunata oma tähelepanu erivajadustega lastega töötamisele. Kursuse käigus keskendutakse massaažitehnikatele asümptomaatilise autismi (ASD), tähelepanu puudulikkuse häire hüperaktiivsusega ja ilma (ADHD), lugemise ja kirjutamise oskuste omandamise häire üldise õppimisvõime säilimisega (düsleksia, düspraksia jt), tundlikkushäire (SPD), Tourette’i sündroomi (TS), ärevushäiretega (AD). Technique MEBP® annavad võimaluse leevendada lapse probleeme massaaži kaudu.
Kursus toimub 28.04-8.05.2019 Eesti Massaaži- ja Teraapiakoolis aadressil Kadaka tee 4.
Kursuse sisu:
See kursus on mõeldud massööridele ja massaažiterapeutidele, kes sooviksid kasutada oma teadmisi töötades erivajadustega lastega. Massaažiterapeut peab süvendama oma teadlikkust erinevate laste haiguste ja sündroomide suhtes.
Kursuse programm on suunatud erivajadustega lastega tööalaste oskuste ja teadmiste omandamisele. Õpilane õpib tundma lapse vajadusi ja kohandama oma praktikat vastavalt neile. Kursuse lõpus massaaziterapeut või massöör on võimeline koostada massaažikuuri lähtuvalt lapse tundlikkusest ja tema emotsionaalsetest ja füüsilistest eripäradest. Sertifitseeritud massöörile või massaažiterapeudile lubatakse teatavatel tingimustel kasutada Technique MEBP® kaubamärki.
Melissa Boulanger on Technique MEBP® looja (erivajadustega lastemassaaz).
Ta on kahe poiste ema, kellel on autismi spektraalhäire (ASD), tähelepanu puudulikkuse häire ilma hüperaktiivsuseta(ADD), sensoorse integratsiooni disfunktsioon(SPD) ja generaliseerunud ärevushäire (GAD).
Pärast seda, kui ta kohtus paljude ekspertidega, kes tegelevad erivajadustega lastega, mõistis ta kõiki eeliseid, mida lapsed saavad sügavast massaažist. Sellega otsustas ta muuta oma karjäärisuunda, et saada erivajadustega laste esimeseks spetsialiseeritud massööriks. Ta lõpetas õpingud ja sai Rootsi massaaži ja Shiatsu massaaži terapeudiks. Siis hakkas ta põhjalikult uurima autismi, ADHD, ärevust ja paljusid muid häireid. Ta kogusinfot, luges, viis läbi uuringuid ja katsetas erinevaid meetodeid oma Technique MEBP® tehnika väljaarendamiseks (massaaž erivajadustega lastele).
Tänu oma pädevusele ja reputatsioonile ta viis läbi Technique MEBP® koolitusi Kanada, Šveitsi, Prantsusmaa tuntud massaažikoolides.
Põhiliste häirete ja sündroomide tunnused ja sümptomid
• Know-how : meetodite ja keskkonna kohandamine. Kõikide laste arengu alaste teenuste pakkujate tundmine.
• “Pehmed” oskused: suhelda ja mõjutama adekvaatselt. Lahendama ettenägematuid olukordi ja kriise või hüsteerikat.
Eesmärgid:Eesmärk 1: Laste sagedamate häirete ja sündroomide põhiline mõistmine.
Konkreetsed eesmärgid:
1. Mõista erinevust häire ja haiguse vahel.
2. Mõista asümptomaatilise autismi (ASD), tähelepanu puudulikkuse häire hüperaktiivsusega ja ilma (ADHD), lugemise ja kirjutamise oskuste omandamise häire üldise õppimisvõime säilimisega (düsleksia, düspraksia jt), tundlikkushäire (SPD), Tourette’i sündroomi (TS), ärevushäire (AD) erinevaid tunnusmärke ja sümptomeid.
Eesmärk 2: Teie tehnikate ja keskkonna kohandamine spetsiifiliste eesmärkide saavutamiseks.
1. Põhiprotseduuride tutvustamine ja võtete järjekord.
2. Lapse vajaduste väljaselgitamine ja määramine lähtudes sensoorprofiiist, pediaatrilisest sünnitusjärgsest ja hilisemast terviseseisundi hinnangust. Tuginedes nendele, õpilane on võimeline koostada tööplaani.
3. Kasutada rootsi massaažitehnikat, samuti Shiatsu tehnikaid.
4. Võtta arvesse propriotseptiivsüsteemi peal töö eeliseid.
4. Kohandada keskkonda erinevate abivahendite kasutamiseks.
5. Võtta arvesse võimalikke vastunäidustusi.
Eesmärk 3: adekvaatne suhtlemine lapsega ja tema vanematega.
Konkreetsed eesmärgid:
1. Leida lapsele individuaalne lähenemine ja suhtlemine.
2. Mõista kommunikatsiooni põhiomadusi.
3. Mõista erinevaid reaktsioone ja kuidas neid juhtida.
4. Õppida, kuidas kasutada lapse ja vanemate spetsiifilisi huvisid massaaži ajal.
5. Mõista, kuidas suhelda vanematega.
Eesmärk 4: Info kogumine erinevate teenusepakkujate kohta.
Konkreetsed eesmärgid:
1. Tunda ja mõista erinevaid teenusepakkujaid, kes pakuvad lastele spetsiaalseid protseduure.
2. Teadma massaažiteraapia piire situatsioone, kus tekkib vajadus suunata last teise spetsialisti poole.
Õpivorm: Loeng, praktiline harjutamine, situatsioonide praktiline lahendamine, töötuba, diskussioon ja juhtumite arutamine.
Hindamine
– Kirjalik test Eesmärgi 1 teemal.
– Suuline küsitlus teiste Eesmärkide teemal.
– Praktiline harjutamine õpetaja juuresolekul klassis
– Praktiline lõppeksam
Kursus toimub:
28.04.2019 kell 10:00-17:00
29.04.2019 kell 10:00-17:00
01.05.2019 kell 10:00-17:00
02.05.2019 kell 10:00-17:00
04.05.2019 kell 10:00-17:00
05.05.2019 kell 10:00-17:00
07.05.2019 kell 10:00-17:00
08.05.2019 kell 10:00-17:00
Kursuse maht: 60 ak.tundi
NB! Kursus on inglise keeles tõlkega eesti keelde
Kursuse hind: 579€. Kursuste eest on võimalik tasuda osade kaupa.
Rohkem infot: 6 646 193 kursused@massaaz.ee www.massaaz.ee